niedziela, 26 stycznia 2014

Ogłoszenie!

Drodzy czytelnicy!
Wiem, wszyscy będziecie na mnie bardzo, bardzo źli, ale nie mam wyjścia. Bardzo mi przykro z tego powodu, ale... zmieniam opowiadanie! znaczy się, oczywiście będzie podobna fabuła, ale chce napisać wszystko do początku, bo to jakoś nie wyszło mi za dobrze <moje głupie przemyślenia>. Będzie oczywiście w tych samych czasach co to, ale chce by było więcej.
Pytania możecie kierować w okienku chatu, który znajduje się po prawej stronie bloga i będę odpowiadała na wszystko. Prolog powinien pojawić się pod koniec stycznia, ale zawsze może pojawić się wczęśniej. Wszystkie informacje będziecie mogli nabyć na mojej stronie facebooka: Kimi-san i  zapraszam do polubienia ;)
W takim razie do zobaczenia moi drodzy, wierni czytelnicy!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz